Program Dizajn pilota u klizištima se koristi za oblikovanje pilota i stabilizaciju klizne plohe ili povećanje faktora sigurnosti nagiba. Prva analiza treba biti učinjeno programu Stabilnost kosina, u kojom se izračunavaju elemente aktivnih i pasivnih sila, koje djeluju na pilotni zid. Zatim položaj opterećenja i klizanja prenesemo u program Dizajn pilota u klizištima, gdje se obavlja druge analize (određivanje unutarnjih sila na pilot, deformacije pilota i dimenzioniranje armature pilota).
Glavne značajke
- Analiza unutarnjih sila i pomaka pilota
- Dimenzioniranje AB I čeličnih presjeka prema različitim standardima
- Automatski izračun koeficijenta oof , smanjenje tlaka za pilote
- Provjera nosivosti stijene za pilote fiksne u stijeni
- Prijenos potrebnih podataka iz programa “Stabilnost kosina”
- Općenito slojevita tla
- Ugrađena baza podataka za tla
- Proizvoljan broj preopterećenja koja primjenjuju na objektima (strip, trapezne, koncentrirana opterećenja)
- Modeliranje vode ispred i iza konstrukcija, modeliranje arteških voda
- Proizvoljan broj sidra
- Analiza prema teoriji graničnih stanja i faktora sigurnosti
- Provjera unutranje stabilnost sidra
- Različite metode za ocjenu modula reakcije podzemlja (Schitt, Ménard, Chadeisson)
- EN 1997 – mogučnost biranja parcijalnih faktora na temelju Nacionalnog dodatka
- EN 1997 – mogučnost biranja svih projektnih pristupa, u skladu sa situacijom
- Opći oblik terena iza konstrukcije
- Berme ispred konstrukcije
- Učinki potresa (Mononobe-Okabe, Arrango, Kineski standardi)
- Analiza tlaka zemlje efektivnih i totalnih parametara
- Razupore i trake mogu se definirati
- Omotnica unutarnjih sila za individualnu izgradnju faze
- Konstrukcija može biti opterećena određenim silama i momentima